مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-20اقتصادي

خبر خوب| داروی بیماری سالک در اصفهان رونمایی شد


داروی بیماری سالک با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو از در اصفهان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در سفر یک روزه به اصفهان ضمن بازدید از یک شرکت دانش بنیان و بهره برداری از طرح توسعه و تولید داروهای پر خطر، از داروی بیماری سالک نیز رونمایی کرد.

غلامرضا اخوان فرید، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این طرح با سرمایه گذاری بیش از 1500 میلیارد ریال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری راه اندازی شده که فعالیت خود را در زمینه تولید 350 میلیون عدد انواع قرص پیوست رهش برای درمان انواع بیماری ها تولید و به بازار عرضه می کند.

قطره و آمپول بیماری سالک   وی گفت: با تلاش داروسازان با تجربه این شرکت و با بهره مندی از ظرفیت علمی اساتید استان پس از 2 سال انجام کار تحقیقاتی، نخستین بار در کشور آمپول مگلومین آنتی مونات و قطره چشمی لوتراتی به تولید انبوه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سالَک یک بیماری پوستی است که بر اثر گزش نوعی پشه خاکی به انسان منتقل می شود و ضایعات بد شکل و عوارض اجتماعی، روحی و روانی از پیامدهای ناگوار این بیماری است؛ اصفهان یکی از استان های سالک خیز کشور به ویژه از نوع روستایی است که مناطقی مانند اردستان، نطنز، برخوار، شاهین شهر و میم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| داروی بیماری سالک در اصفهان رونمایی شد

خبر خوب| داروی بیماری سالک در اصفهان رونمایی شد